PFI i Cicles Formatius amb les xerrades per la marató de TV3

L’ alumnat del PFI d’ Auxiliar de Manteniment d’ Embarcacions Esportives i d’ Esbarjo, del Cicle Formatiu de Grau Mitjà de Manteniment d’ Embarcacions d’Esbarjo i el del Cicle Formatiu de Grau Mitjà de Gestió Administrativa Àmbit Turístic participa de les xerrades per la marató de TV3. Aquest any la marató està dedicada a la COVID-19 i les sessions s’han fet de manera telemàtica. Maribel Prades ens ha fet una presentació del tema, ens ha compartit el vídeo de la marató i s’ ha acabat amb un petit debat on l’alumnat ha plantejat els dubtes que té al respecte.