“NO ET PASSIS” (Taller de prevenció de l’abús de l’alcohol)

Activitat dirigida per Maribel Prades Sànchez, tècnica de Salut de l’Oficina Jove del Montsià (Consell Comarcal del Montsià)

Cliqueu aquí per veure totes les fotos.

Durant aquestes últimes setmanes i tot pensant en la festa de la Castanyada, els alumnes de 2n d’ESO i 4t d’ESO estan realitzant  un taller interactiu sobre l’alcohol i els seus efectes, en el qual es treballen els diferents mites relacionats amb el seu consum. Es tracta d’un taller que fomenta la reflexió dels efectes de l’alcohol en la salut,amb continguts molt adequats per a l’alumnat d’aquesta edat que els serviran per a millorar la capacitat de decisió autònoma davant el consum abusiu d’alcohol.

Objectius del taller:

• Reconèixer objectivament els efectes de l’alcohol.
  • Donar una informació racional sobre l’alcohol.
  • Qüestionar alguns mites i creences respecte al seu consum.
  • Aprendre a calcular de manera orientativa l’alcohol què es consumeix.
  • Els continguts aporten informació per a fomentar la reflexió dels efectes de l’alcohol en la salut i serveixen per millorar la capacitat de decisió autònoma davant el consum abusiu d’alcohol.