Concurs de Fotografia del Cicle Formatiu d’Aqüicultura

Verònica López

Aquest any s’ha organitzat el II Concurs de Fotografia entre els alumnes del Cicle Formatiu d’Aqüicultura. Aquest concurs s’ha inclòs a les activitats pràctiques del Mòdul Professional de Peixos. La temàtica del concurs era: “Reproducció i larvari a l’Escola d’Aqüicultura”. Els alumnes havien de presentar una fotografia amb el títol i una petita descripció.

Us presentem la foto guanyadora, seleccionada per votació entre la resta de companys de l’Escola. La resta de fotografies es poden veure al hall de l’Escola d’Aqüicultura.

TÍTOL: De depredador a presa

DESCRIPCIÓ: Aquesta és una fotografia d’una de les proves d’alimentació del larvari de polps, a la foto es pot veure la comparació de la mida d’una paralarva de polp i una larva jove de llobarro,  també es poden veure els principis de pigmentació d’ambdues espècies, a més, a la paralarva de polp també es pot veure  l‘hepatopàncrees ( la massa marró del centre del polpet) i, a sobre d’aquest òrgan, la bossa de tinta.

AUTOR: Juan Francisco Varela. Alumne del 2n curs del Cicle Formatiu de Grau Superior d’Aqüicultura