NIVIRU BARCELONA: capacitat de reacció en temps de Covid

Dos alumnes de l’Ins Alella adapten el llançament del seu producte als temps de la pandèmia

Víctor Jawneh i Marc Rubio són dos dels tres fundadores de Niviru Barcelona i són alumnes del cicle formatiu de grau superior de Màrqueting i Publicitat amb Enologia de l’Institut d’Alella. Des de que van començar el cicle, ja fa dos anys, tenien clar que volien engegar el seu propi projecte empresarial. De seguida van demostrar un gran esperit emprenedor i moltes ganes d’aprendre i de començar a aplicar tots els coneixements de màrqueting que anaven adquirint amb el professorat de l’institut.

Després de moltes hores de dedicació, dins i fora de l’aula, aquest mes de maig ja ho tenien tot a punt per llançar el seu nou producte: un perfum per a joves, amb molta personalitat olfactiva i una línia de comunicació trencadora, plenament orientada al seu públic objectiu.

Davant les circumstàncies produïdes per la pandèmia del Covid-19, demostrant una gran maduresa i un pensament estratègic poc propi dels joves de la seva edat, van decidir replantejar temporalment el seu projecte per adaptar-lo al context actual. Ja que, com havien estudiat a classe, saben que quan es vol introduir un nou producte en el mercat cal tenir en compte el context social i econòmic, i l’actual no era un bon moment per al llançament del seu producte estrella.

Així, aquests dos joves emprenedors, lluny de creuar-se de braços i esperar passivament a que passés aquesta situació, van decidir aprofitar tota la feina feta fins al moment: posicionament de marca, contacte amb proveïdors, planificació empresarial, inversió econòmica, estratègia de comunicació, etc. I també van saber detectar el nínxol de mercat sorgit arran de la pandèmia: el gel hidroalcohòlic, que ha esdevingut un producte bàsic per al nostre dia a dia.

El replantejament del projecte els ha portat a llançar al mercat la línia “NIVIRU HYDROALCOHOLICS”. El producte, que s’ofereix en dos formats (500 ml i 100 ml) és fidel al posicionament de Niviru Barcelona en perfums, és a dir, matèries primeres de gran qualitat (alcohol de melassa d’origen natural, aloe vera, glicerina vegetal i perfum d’alta perfumeria), packaging cuidat i una línia de comunicació trencadora, donant així un valor afegit a aquest producte de primera necessitat.

Entre d’altres encerts, volem destacar el seu disseny minimalista, la seva personalització en funció del públic objectiu i la difusió a les xarxes socials, així com les aliances estratègiques amb grans marques i amb influencers de nivell, que aviat arribaran al gran públic.

Estem convençuts que aquest projecte, fet pels nostres joves emprenedors des del sentit comú i del treball intens, serà tot un èxit!

Una de les campanyes de Niviru, en col·laboració amb RAW:

Podeu conèixer millor el projecte al web: www.nivirubarcelona.com i a Instagram: @_niviru