Els dies 17 i 18 de febrer tindran lloc les proves de competències bàsiques de 4t d’ESO

La setmana vinent, els dies 17 i 18 de febrer, l’alumnat de 4t d’ESO de l’Ins Alella haurà de realitzar les proves de competències i continguts d’aquest curs 2020-2021.

Com bé sabeu, són unes proves externes que es realitzen a tot Catalunya de forma simultània, per avaluar les competències bàsiques: llengua catalana, matemàtiques, llengua castellana i anglès, així com la competència cientificotècnica.

La distribució de les proves és la següent:
HORA Dimecres,17 febrer Dijous, 18 febrer
9h a 10h MATEMÀTIQUES LLENGUA CATALANA
10h a 11h LLENGUA CASTELLANA PROVA CIENTÌFICOTÈCNICA (fins les 11’15h)
11:30h a 12: 45h ANGLÈS
Consideracions importants:
  • L’hora d’arribada i de sortida dels dos dies serà l’habitual: de 8’20h a 15h.
  • Al matí cal anar al pati de la Cantina, com habitualment, per dur a terme el protocol d’entrada i assegurar-nos que les proves començaran amb puntualitat.
  • L’assistència al centre és fonamental per realitzar aquestes proves, atès que és una demanda de la inspecció educativa.
  • Si teniu alguna visita mèdica programada us pregaríem que la canviéssiu de dia, ja que es tracta d’unes proves prescriptives molt importants per a tot el nostre alumnat i també per al centre.
  • Us demanem que animeu els vostres fills i filles a fer-les amb responsabilitat. De ben segur que les realitzaran de forma impecable i que en trauran uns magnífics resultats.
Podeu consultat el fulletó informatiu del Departament d’ Educació sobre les característiques d’aquestes proves AQUÍ.
També us podeu descarregar en AQUEST ENLLAÇ el fulletó que distribuirem als vostres fills i filles, amb les instruccions de les proves, els horaris i el material que cal que portin per a realitzar-les.