Curs 20-21. La Cantina de l’institut continuarà oferint el servei de menjador al nostre alumnat

Com cada any, el dia 14 de setembre també s’iniciarà el funcionament de la cantina escolar de l’Institut Alella, incloent els menús diaris, que gestiona l’empresa Al Teu Abast. Aquest any, però, adoptant tots  els criteris de seguretat establerts en el Pla d’actuació per al curs 2020-2021, per a centres educatius, en el marc de la pandèmia per COVID-19 (apartat 5.4.2), i adoptant totes les mesures necessàries per evitar la concentració de l’alumnat a l’entrada i a l’interior de la cantina.

Es garantiran les condicions de distància i de seguretat alimentària per a l’elaboració, trasllat i servei dels aliments. Així mateix, es garantirà la neteja, la desinfecció i la ventilació dels espais abans i després de la seva utilització. Compliran amb les indicacions que marqui el Pla de Treball de l’Institut Alella en coordinació amb l’AMPA.

En cas que us interessi fer servir el menjador escolar, sigui un dia, dos o tota a setmana, cal que ompliu aquesta fitxa d’inscripció, facilitant totes les dades de la família i de l’alumne. Cal fer constar, també, si necessita algun tipus concret d’alimentació o si té al·lèrgies, adjuntant l’informe mèdic.

Aquesta fixa hauria de ser enviada al correu electrònic: alteuabast@alteuabast.es com a últim dia el divendres 11 de setembre de 2020.