El Big Bang Team de l’Ins Alella triomfa al Repte Steam x Health d’Edu Caixa

El treball sobre nutrició, realitzat per 5 alumnes de 3r ESO, integrants del BigBangTeam de l’Institut, ha estat classificat entre els 10 primers de tot Espanya.

Núria Vilaró, Miquel Ainaud, Mireia Moradell, Sergi Mallafré i Aitor Orrantia, van presentar el seu web al concurs Steam x Health d’EduCaixa. Aquest any versava sobre nutrició i ells van escollir investigar per respondre a la pregunta de si la publicitat podia induir a la obesitat infantil.
Podeu consultar el seu treball en format web en el següent link:
Haver quedat entre els 10 primers d’uns 550 treballs presentats els dóna dret a la participació en un Campus al CosmoCaixa del 1 al 5 de juliol.
I si poguessin quedar entre els 3 primers classificats i fossin convidats a un viatge a Boston al setembre? Seria fantàstic!
Però de moment, el premi ja el tenim: investigar sobre quelcom que hem decidit nosaltres mateixos, aprendre, treure conclusions, divulgar-les i participar al Campus de CosmoCaixa!

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *