Primera trobada del consell de delegats

El passat 7 de novembre tots els delegats, subdelegats i representants dels alumnes al consell escolar i al consell escolar municipal d’Aalella ens vam trobar per primera vegada aquest curs amb l’equip directiu i es va constituir el consell de delegats.

Com l’any passat, es faran trobades una vegada al mes amb el cap d’estudis per tractar els temes que puguin preocupar es alumnes i es formaran comissions de treballs que col·laboraran en l’organització de les diverses festes i activitats que es fan al centre com per exemple, les que es faran pròximament per commemorar el dia per l’erradicació de la violència de gènere.