Tastets educatius 8: Saps si allò que ensenyes al teu alumnat serà veritablement útil en la seva vida?

David Perkins, reconegut educador i investigador del Project Zero de la Universitat de Harvard,  creu que molt del que ensenyem a l’escola no arriba a tenir una utilitat pràctica en la vida de l’alumnat, ni en la seva vida present ni tampoc en la futura.

Perkins explica que, tot i tenir les eines perquè l’alumnat aprengui més i millor, si no ensenyem coneixements rellevants, estem fent malbé molts recursos i possibilitats. Però, com establir allò que és rellevant i útil per a l’alumnat ?, què val la pena aprendre a l’escola?