Estada de professorat de l’INS d’Alcarràs a Hämeelinna (Finlàndia)

Núria Casals i Gemma Aldevert han portat a terme una estada d’observació en el Kaurialan Koulu de Hämeenlinna (Finlàndia) en el marc del nou projecte Erasmus KA1 de l’INS d’Alcarràs. L’objectiu de la mobilitat era observar els recursos i estratègies que el sistema educatiu finlandès posa a disposició dels centres per atendre la diversitat de l’alumnat.

Durant la setmana d’estada han participat en diverses classes del centre finlandès i s’han entrevistat amb els membres de l’Equip directiu del Centre i, també, de l’equip pedagògic de suport. La difusió de l’experiència ens ha de permetre avançar en la tasca diària al nostre centre.

1. jaume

Seria interessant que es donin a conèixer quin són els recursos i estratègies que el sistema educatiu finlandès posa a disposició dels centres per atendre la diversitat de l’alumnat.

Podríeu penjar-nos una síntesi per tal de poder-la llegir?

Moltes gràcies, anticipadament.