Premis extraordinaris de batxillerat

Entre les accions que els centres disposen per potenciar l’excel·lència dels alumnes, es troben els Premis Extraordinaris de Batxillerat. Per això, des de l’equip directiu i les tutories, s’hauria d’animar a aquells alumnes que es prevegi que trauran una qualificació final de batxillerat igual o superior a 8,75 perquè es presentin a les proves que es convoquen a tal fi. Així, un cop finalitzada l’avaluació final ordinària i coneguts els alumnes que hi poden optar, es facilitarà la inscripció als Premis Extraordinaris.
Aquest guardó proporciona als alumnes els avantatges següents:

• El reconeixement explícit en el seu expedient acadèmic.
  • L’exempció de les taxes universitàries per al primer curs (d’acord amb el decret que cada any fixa els preus dels serveis acadèmics a les universitats públiques de Catalunya)
  • Un curs ordinari (de setembre a juny) gratuït en una escola oficial d’idiomes de Catalunya.
  • L’estada en un centre de recerca o institució relacionada amb el camp d’interès de l’alumne/a.
  • La possibilitat de participar en els Premis Nacionals de Batxillerat.