Lecxit

PROJECTE LECXIT

Lectura per a l’èxit educatiu, LECXIT, és un programa que té per objectiu millorar la comprensió lectora dels infants. L’activitat principal consisteix en un espai de lectura setmanal on alumnes de 5è i 6è de primària de l’escola Joan Solans, comparteixen amb alumnes voluntaris/es de 1r de batxillerat moments de conversa i de lectura que els ajudin a consolidar els seus aprenentatges i a incrementar les competències lectores. El voluntari/a contribueix a la creació d’un espai d’entreteniment, confiança i compromís educatiu amb l’infant.

Qui organitza i participa en el programa?
És un programa organitzat per la Fundació Jaume Bofill i el Departament d’Ensenyament (centres educatius i AMPA’s i Serveis Educatius Vallès Oriental I i IV). D’altra banda hi participen la biblioteca municipal Roca Umbert (BRU), l’INS Antoni Cumella, l’INS Celestí Bellera, l’escola Joan Solans i l’Ajuntament de Granollers.
On s’ha dut a terme l’activitat?
Les sessions de lectura s’han realitzat a la Biblioteca Roca Umbert (BRU) de Granollers, els dijous de 17:15 a 18:15h.