Quotes doblades AMPA

Benvolgudes famílies,

Aquest curs s’ha detectat el pagament de la quota de soci per duplicat. Alguns alumnes han fet comanda de llibres a través de IDDINK i en aquesta plataforma s’inclou la quota de 10 € de l’AMPA, i a més van fer ingrés al nostre compte de LA CAIXA.

Preguem aquelles famílies que hagin fet el pagament doblat, ens envieu un e-mail a: ampaballester@gmail.com, amb les dades de l’alumne i el núm. de compte on volen que retornem l’import doblat.

Per part nostra durant la propera setmana comprovarem tots els casos i es procedirà a fer les transferències corresponents.

Salutacions cordials,

AMPA Institut Antoni Ballester