ACTIVITATS PREVISTES PER AL CURS 2015-2016:

• Venda de llibres.
  • Fomentar programa de reutilització de llibres a 1r, 2n i 3r d’ESO i amplia’l pel curs vinent
  • Col.laboració amb el Banc d’Aliments
  • Tallers per a alumnat per a fomentar les tradicions catalanes (Tallers de castells, diables, etc.)
  • IV Concurs de fotografia.
  • Col·laborar amb el centre per a l’adquisició de material per les aules.
  • Coordinació continuada amb la direcció del centre.
  • Ajut econòmic en les sortides extraescolars.
  • Taller “Somriu” que ofereix el programa “Connecta amb els teus fills. Com prevenir el consum de drogues i altres conductes de risc?” del Departament de Salut de la Generalitat de Catalunya . Va adreçat a les famílies amb fills/es d’entre 12 a 16 anys i es realitzarà durant el mes de febrer i març del 2016. Aquest taller es farà en 3 sessions de 2 hores cadascuna i té per finalitat ajudar a les famílies a resoldre dubtes envers el consum de drogues i dotar-les d’estratègies de prevenció per facilitar i millorar la comunicació amb els fills/es.