Nadal 2016, un èxit total

2016-nadal-2 2016-nadal-1Les obres d’aquest Nadal 2016 han resultat ser una meravella. No només tenien missatge, a més han resultat d’allò més interessants a nivell de posada en escena, atrezzo, guió… La Mercè Pau (professora de català del Vila molt vinculada al mon teatral) ha encaminat els diversos grups cap a una jornada que va resultar d’allò més motivadora.

Volem destacar la bona organització i entusiasme dels alumnes de 1r d’ESO, que han treballat força i es nota en els resultats, la fantàstica posada en escena i atrezzo dels alumnes de 2n d’ESO, el gran missatge que han transmès els de 3r, 4t i 1r de Batxillerat… Tots han treballat de valent!

També volem fer constar la feina que han fet els alumnes de 2n de Batxillerat. Es van ajuntar els dos grups i el resultat ha estat fantàstic. L’alumnat sabrà quantes hores hi han invertit per haver-ho fet tant bé. I es que els nostres alumnes són uns artistes en tots els sentits!