Inici de les classes 13 setembre de 2021

La recepció de l’alumnat d’ESO i Batxillerat  es farà el dilluns dia 13 de setembre d’acord amb el següent horari:

Curs Horari Rebuda
1r d’ESO 10 – 13 h
2n d’ESO 11:30 – 13 h
3r i 4t d’ESO

1r i 2n  Batx

12 – 13 h
Reunió alumnat nou de BTX 11-12 h
Reunió alumnat de 1r i 2n de BTX que ja era al centre el curs passat 12-13 h
Reunió amb tutors de Treball de Recerca 2n BTX 13h

L’alumnat de 1r d’ESO ha de passar al vestíbul del Centre, on els seus tutors/res passaran llista i els acompanyaran a la seva aula. La resta de l’alumnat d’ESO i BTX haurà de buscar el seu nom a les llistes col·locades al rebedor, i dirigir-se a l’aula que en elles s’indiqui. Tot l’alumnat haurà de portar el material indispensable per escriure i ja els lliurarem l’agenda i la carpeta corporatives.

L’alumnat de 1r i 2n d’ESO iniciarà les activitats lectives regulars el dilluns a les 15.30 hores. El servei de menjador començarà el mateix dia 13 de setembre. Informació i inscripció menjador.

L’alumnat de 3r, 4t d’ESO, 1r i 2n BTX  iniciarà les activitats lectives regulars el dimarts 14 de setembre a les 8:30h.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *