Assajos de nadal 2016 abans de l’obra

2016-assajos-nadalDijous 22 de desembre, primera hora del matí: Els alumnes del Vila de Gràcia estan retocant i assajant per arrodonir les obres de nadal. Enguany el format ha canviat i la Mercè Pau, professora encarregada de les festes del Vila, ha decidit que les condicions són unes altres; no es poden fer projeccions que substitueixin l’atrezzo ni la imaginació dels diversos grups. Això ha suposat un repte fantàstic pels nostres alumnes, que s’han abocat a la creació de decorats i vestuari. La cosa promet molt i aviat veurem el resultat dels seus esforços!!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *