Xerrada Punt JIP Aula Acollida

El dimarts 10 d’abril els alumnes de l’Aula d’Acollida van rebre la visita del Punt JIP  “Jove, Informa’t i Participa” de Gràcia.

L’Anna, la dinamitzadora,  els va explicar quins equipaments esportius municipals existeixen i quines entitats organitzen activitats per a joves.

A l’Espai Jove La Fontana poden fer tallers de dapo, guitarra o hip-hop; també s’hi fan concerts o partides de videojocs com el de la FIFA que s’està fent aquest trimestre.

T’estiu molt és la campanya de vacances d’estiu de l’Ajuntament de Barcelona amb una àmplia oferta d’activitats: esportives, artístiques, noves tecnologies,… Les inscripcions comencen aquest mes d’abril.

L’Anna va atendre les preguntes dels alumnes interessats en saber on trobar un equip de futbol, activitats per fer el cap de setmana… Els va informar que poden contactar amb ella els dimarts a l’hora del pati o per correu electrònic sempre que vulguin informació que pugui ser del seu interès: opcions d’estudis després de l’ESO, qüestions vinculades a la salut jove, on fer una determinada activitat,… A més, al Punt JIP del vestíbul de l’Institut, poden agafar en paper tota la informació actualitzada.