V edició dels Jocs Florals Escolars de Catalunya

El dia 30 de maig es va fer el repartiment dels premis dels V edició dels Jocs Florals Escolars de Catalunya. Enguany la convocatòria era una miqueta diferent ja que contemplava, a més de les habituals modalitats de poesia i prosa, el conte audiovisual il·lustrat.

L’objectiu del certamen és potenciar la creació literària i mitjançant el conte audiovisual il·lustrat promoure el treball interdisciplinari des de l’àmbit lingüístic, l’àmbit digital i l’àmbit artístic.

A les fotos podeu veure les nostres alumnes seleccionades: Irene Arribas, Claudia Pàmies, Sara Viu i Noa Viu (per ordre d’esquerra a dreta). Darrera podeu veure la Carme Pardo, que és la nostra incansable bibliotecària, i que formava part del jurat d’enguany.