Simulacre d’avacuació

El passat dimarts dia 5 de desembre es va fer l’obligat simulacre d’avacuació. Enguany el temps aconseguit va ser de 5 minuts exactes (acostuma a ser l’habitual). Es veu que els alumnes recorden d’un any per l’altre les dates en que fem els simulacres ja que feia dies que ens preguntaven si faltava molt per fer-lo (la qual cosa entrava en conflicte amb el factor sorpresa).

Els simulacres d’avacuaciói/o confinament als centres escolars s’han de fer abans de les vacances de Nadal. L’objectiu és que l’alumnat, el professorat i el personal d’administració i serveis conegui com ha d’actuar en cas d’emergència, tenint en compte que, d’un any per l’altre, molts centres fan reformes que poden modificar els circuits d’evacuació.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *