Noticies desde França!

L’intercanvi amb França està anant molt bé.El viatge ha anat bé de temps, i el retrobament dels alumnes ha estat molt emotiu.La primera nit ha anat molt bé a casa de les famílies, estan tots molts contents. Els alumnes que tenien una mica de neguit davant la idea d’anar a una casa desconeguda i sense parlar gaire francès ja s’han relaxat i estan molt contents. El viatge està fluint amb molta facilitat,hi ha molt bona predisposició per part de les dues parts. Realment és fantàstic.

S’adjunten unes quantes fotos. Avui es preparaven per anar a una granja. Agafaran uns quants animalets en braços, es farà un taller de mantega i es delectaran amb una degustació de productes típics.

À bientôt,