Comença l’Èxit d’anglès

El dimarts 23 d’octubre va començar el programa Èxit d’anglès per a alumnes de 1r a 4t d’ESO.

Aquest programa està subvencionat pel Consorci, és gratuït i té com a objectius:

-Impulsar un pla de treball sistemàtic per millorar la competència en expressió, interacció i comprensió oral en llengua anglesa de l’alumnat d’educació secundària obligatòria.

-Sensibilitzar el professorat de secundària dels centres participants de la importància de formar-se en una metodologia que afavoreixi la interacció oral de l’alumnat, tot oferint al professorat eines efectives perquè les puguin incorporar a la seva pràctica docent.

-Augmentar significativament les oportunitats d’exposició a l’anglès oral de l’alumnat que segueixi el programa i fomentar-ne l’ús efectiu en situacions d’interacció reals, amb l’acompanyament de joves estudiants universitaris formats per a desenvolupar aquesta tasca (“great friends”, “school coordinators” i “zone coordinator”).