Tutoria a 4t d’ESO

La tutoria de 4t d’ESO no és qualsevol cosa. Ens trobem al davant d’un curs que suposa el final d’una etapa i la necessitat de prendre decisions per part de l’alumnat. Preguntes com qui soc, que m’agrada i cap a on em vull adreçar formen part del dia a dia.

Les noves corrents en educació i la incorporació imparable de dinàmiques que facilitin la comunicació i la participació de l’alumnat. Jocs, dinàmiques de grup i debats formen part de la metodologia d’aprenentatge per aconseguir que el grup classe tingui una actitud receptiva cap a les activitats que es portin a terme.

A la imatge podeu veure un moment de la tutoria del nostre company Joan Boloix, membre del seminari de Ciències Socials.