S’obre el període de preinscripció del DELF Scolaire

Comença el període de preinscripció del DELF Scolaire als instituts de Catalunya. El nostre centre ofereix als alumnes de 4t de l’assignatura de Francès la possibilitat de presentar-se a través de l’escola.

El curs passat, alguns dels nostres alumnes es van animar a fer l’examen i tots han obtingut fa pocs dies el certificat DELF A2.  Enhorabona!

Atorgats pel Ministeri d’Educació Nacional de França, els diplomes DELF (Diplôme d’Étude en Langue Française) són els diplomes oficials de llengua francesa, reconeguts internacionalment en 174 països. La seva validesa és indefinida.

El DELF scolaire s’emmarca en un acord entre el Servei de cooperació i d’acció cultural de l’ambaixada de França i el Departament d’Educació de Catalunya. Ofereix taxes d’examen preferents. Té el mateix valor que el DELF per adults (tots els diplomes són idèntics) amb els temes adaptats als adolescents.

Per més informació, podeu consultar aquest enllaç.