Orientació acadèmica a 4t d’ESO

El dijous dia 4 d’abril l’alumnat de 4t d’ESO ha rebut tota la informació relativa al Batxillerat. L’orientació ha estat portada per l’Aracel·li Cabrero, directora del nostre institut, juntament amb la Gemma Pagerols (Cap d’Estudis). A la xerrada s’ha comptat amb la col·laboració del Cesc Moliner, professor de matemàtiques i Educació Visual i Plàstica, que ha presentat la nova matèria de modalitat al voltat de la Cultura Audiovisual i de la Tate Arnau, professora de filosofia del Vila.

Un cop ha acabat la xerrada, l’alumnat ha tingut la possibilitat de parlar amb el professorat de les diferents matèries de modalitat per assessorar-se sobre continguts, objectius, carreres relacionades, és a dir, totes les combinacions possibles que ofereix el Batxillerat.