Jornada alumnat mediador 2017

alumnatmediador2017 Dimecres dia 17 els alumnes de 4t d’Eso que fan mediació al Vila de Gràcia van anar a la Jornada alumnat mediador 2017 que es va fer a l’Institut Moisés Broggi. La jornada era per recollir els diplomes que els acrediten, fer uns tallers i veure els vídeos que altres instituts han fet.

Anualment es celebra aquesta trobada i nosaltres no hi faltem mai, ja que la mediació ha estat una constant al Vila des de sempre. Segons declaracions dels implicats van gaudir molt de l’experiència. Així dona gust!