El curtmetratge Respecta’m seleccionat pel Casal Lambda

Dos dels vuit curtmetratges creats per alumnes de 4t ESO, amb el suport de l’IMEB i CAPC, i amb la temàtica “Diversitats de gènere” (Programa Barcelona Aula Mòbil), un d’ells ha estat seleccionat per l’Assessoria Educativa del Casal Lambda dins el concurs Contra l’homofòbia Implica’t, no et quedis al marge. Dels quatre curts seleccionats per dita entitat, d’una vintena de presentats, el curtmetratge elaborat pels alumnes: Niels Bekius, Aran Blasco, Pol Cortés, Ariadna Essomba, Laura Franquelo i Ariadna Vallés, anomenat Respecta’m, es projectarà durant la Mostra de cinema Fire, que comença avui 8 de juny. Dels quatre curts seleccionats, el 17 de juny se sabrà quin d’ells n’és el guanyador.
Enhorabona als alumnes seleccionats!

Respectam

1 comentari

1. pilar

Hola som de l’institut Joan Segura i Valls i ens ha semblat una idea genial. Us admirem molt, seguiu així!!!!

P.D: nosaltres també n’estem preparant un!