4t d’Eso visita La Selva de l’Aventura

Any rera any una de les primeres sortides que es fan al Vila l’organitza el seminari d’Educació Física: una visita a La Selva de l’Aventura, instal·lació situada al Coll del Revell, Arbúcies i a on l’alumnat pot treballar parts del currículum de la matèria que d’altra manera seria impossible.

Enguany cal destacar la gran participació i col·laboració de la gran majoria dels alumnes de 4t, que molt entusiasmats no paraven de voler repetir determinades zones i deixar anar alegria i entusiasme. Només cal veure les fotografies per saber que el dia va anar molt bé. A més, esperaven una mica de pluja i, finalment, no ens vam mullar gens ni mica. Va ser una jornada rodona!