4t d’Eso visita la Filmoteca de Catalunya

L’alumnat d’Educació Visual i Plàstica i Música de 4t d’ESO va visitar el mes de febrer la Filmoteca de Catalunya per fer un taller titulat: “El muntatge: so, espai, narració i emoció“. Els alumnes van veure fragments de pel·lícules per entendre la importància del muntatge com ara “Els ocells” de Hitchcock, “El cuirassat Potemkin” d’Eisenstein, “Quina fera de nena!” de Howard Hawks, etc.

Els alumnes van participar molt en el taller (en el qual hi havia altres instituts), molts dels quals tenen inquietuds cinematogràfiques. Al final del taller, conduït per professionals del món del cinema, van poder participar de l’experiència de muntar una seqüència. En definitiva, una sortida molt interessant i aprofitada. De ben segur que hi tornarem!