L’alumnat de 4t d’ESO coneix el món del beisbol

L’alumnat de 4t d’ESO va anar el dia 21 de març a les pistes de beisbol de Montjuïc. Aquesta visita es porta fent diversos anys i sempre amb molt èxit entre l’alumnat. A l’estadi Pérez de Rozas, l’alumnat va tenir l’oportunitat de fer-hi el primer contacte. La sortida està inclosa en el currículum d’Educació Física de 4t.

El camp de beisbol Pérez de Rozas és un petit estadi de beisbol situat a la ciutat de Barcelona dintre l’Anella Olímpica de Montjuïc, al costat de l’Estadi Lluís Companys. L’estadi va ser construït l’any 1990. El camp té una superfície d’uns 13.289m², una grada amb una capacitat d’un miler d’espectadors i una tribuna de 25 localitats.[1] L’estadi és utilitzat per diversos equips, entre ells el Futbol Club Barcelona. El 2008 s’hi va celebrar la final four del campionat europeu de beisbol.

El nom de l’estadi es deu en homenatge a Carlos Pérez de Rozas, que va ser un fotògraf i gran entusiasta del beisbol; alhora va contribuir en la fundació de la Federació Espanyola de Beisbol. (sense espai). Actualment el gestiona la Federació Catalana de Beisbol i Softbol.