Últim dia del Treball de Síntesi de 3r d’Eso

3rESOEls alumnes de 3r d’Eso estaven divendres acabant d’enllestir el Treball de Síntesi.  Aquest treball acosta els alumnes als voltants de Barcelona i inclou una visites al Centre d’informació de Collserola, a la Torre de Collserola, al Tibidabo, una bicicletada per Collserola (amb les bicicletes de Biciclot), i al Monestir de Pedralbes. Per poder-lo fer utilitzen el mitjà tradicional (bolígraf, colors i el dossier en paper), l’ordinador i algunes aplicacions pel mòbil.

És una setmana intensa plena de sortides i que els hi descobreix als alumnes un entorn que, en alguns casos, desconeixen.