Fem projectes, fem barri!

IMG_6336Els alumnes de 4t d’Eso han el•laborat una série de Projectes al llarg del mes de maig. Aquests projectes s’han programat en base a que realment es puguin posar en pràctica. Això ho faran els actuals alumnes de 3r d’Eso.

Els projected dissenyats tenen com a base el barri. Hi ha propostes com ara Donar classes de repàs als alumnes de les escoles adscrites, fer un hort urbà al terrat de l’Institut, fer activitats amb els avis de les residències dels voltants, col•laborar amb una escola d’Educació Especial que hi ha al barri, etc.

A la imatge podeu veure una de les presentacions que es van fer el divendres dia