Cloenda de l’ApS amb la Fundació Uszheimer

2017-respir

La Fundació Uszheimer i l’Institut Vila de Gràcia han col·laborat per segon any consecutiu en la tasca de difusió, conscienciació i visualització de l’Alzheimer, malaltia neurodegenerativa, que afecta cada cop més els avis del nostre entorn.

L’acte de cloenda d’aquest projecte s’ha dut a terme el dimarts 21 de febrer al Saló de Plens de l’Ajuntament de Gràcia, on els alumnes i els avis s’han reunit per omplir-lo d’emocions i música, ja que han cantat tots plegats. L’experiència, enriquidora i emocionant, ha permès a l’alumnat de l’institut agrair a les persones grans tot el que han pogut aprendre aquestes setmanes.

Si cliqueu a la fotografia podreu veure l’àlbum de fotos.