Aprenentatge i Servei Comunitari a 3r d’Eso

Els alumnes de 3r ESO A estaran col·laborant a la tarda amb la Fundació Uszheimer. Aquesta col·laboració neix a raó de la matèria d’Aprenentatge i Servei Comunitari incorporada després de l’últim canvi en la llei d’Educació.

L’impuls del servei comunitari per a l’alumnat de secundària obligatòria és una acció que vol promoure que els alumnes experimentin i protagonitzin accions de compromís cívic, aprenguin en l’exercici actiu de la ciutadania, i posin en joc els seus coneixements i capacitats al servei de la comunitat.

Amb els avis de la Fundació comparteixen música i cants i estan preparant un concert que faran el dimarts 05 de març a la Sala de Plens de l’Ajuntament de Gràcia.