Aprendre un ofici gràcies al programa Èxit 2

2017-exit-bicisDos alumnes de l’institut Vila de Gràcia, gràcies al programa Èxit 2, han après l’ofici d’arreglar bicicletes. Avui han fet una excursió amb la bicicleta que ells mateixos han reparat i han visitat el centre Bicing de Barcelona. A les imatges podeu veure alguns moments del dia d’avui.

L’Èxit 2 ofereix tallers i metodologies competencials que potencien la diversificació curricular, tenint en compte els recursos del municipi. Aquest programa està adreçat a alumnat de 3r i 4t d’Eso preferentment.