Concurs de punts de llibre

Dins l’optativa de lectura que fa la professora Gemma Cabot es va organitzar un concurs de punts de llibre amb el grup de 2n d’ESO A. La participació va ser general ja que els alumnes de 2n d’ESO tenen grans aptituds.

L’alumnat va fer de creadors i creadores i de jurat alhora. Els punts de llibre resultants van ser molt bonics però se n’havien de seleccionar uns pocs com a guanyadors. Així que, els punts de llibre seleccionats, que a partir d’ara seran els que donarà la Biblioteca amb els préstecs van ser els presentats per: Laia Fusté, Zoe Tarrida, Rita de Jesus i Camilla Abril.

No va ser una decisió fàcil ja que la qualitat de les propostes era elevada. Sou uns artistes!

1. Glòria Junquera

Estic llegint un llibre de la biblioteca del Vila de Gràcia i el punt de llibre és IMPRESSIONANT! Molt bona iniciativa i molt bones creacions!