2n d’Eso i els Premis Nobel

Els alumnes de 2n d’Eso han fet avui una activitat vinculada a la Setmana de la Ciència i que els hi ha permés descobrir el mon dels premis Nobel de medicina, química i física.

L’activitat ha possat l’alumnat en contacte amb els trets biogràfics dels investigadors i les fites aconseguides enllaçant-los amb elements quotidians que els hi feien entendre la relació entre la investigació i l’aplicació pràctica.

L’activitat s’ha desenvolupat de manera molt dinàmica ja wue s’ha plantejat com un joc de pistes que els obligava a pensr, fer recerca, posar en comú, compartir…

A les imatges podeu veure diversos moments de les activitats que s’han portat a terme.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *