Xerrada amb els membres de la companyia de teatre “La Calòrica”

El divendres 26 de març els membres de la companyia “La Calòrica” Israel Solà (director) Esther López (actriu) i Marc Rius (actor) van venir a fer una xerrada als alumnes de 1r de Batxillerat B del Vila de Gràcia sobre la seva obra de teatre “De què parlem mentre no parlem d’aquesta merda” que vam poder veure al Teatre Nacional de Catalunya. Els membres de “La Calòrica” ens van explicar tot el procés de creació de l’espectacle i després els alumnes els van preguntar aspectes sobre la seva professió, estudis, referents artístics, etc.