Recuperacions de 1r de Batxillerat

IMG_6829Tot i que la gent a peu de carrer no paren de preguntar-nos si ja estem de vacances no hi ha res més allunyat de la realitat. L’Institut continua amb la seva activitat frenètica diària: Tribunals, sortides, activitats i, com no, examens. Els alumnes de 1r de Batxillerat estan posant tot de la seva part per aconseguir tenir un estiu relaxat, així que els que tenen matèries pendents s’han estat presentant als examens pertinents. A la imatge podeu veure diversos alumnes fent examens, esperem que els hi hagi anat molt bé!