Píndola d’il·luminació i so a l’Almeria Teatre

El passat divendres 7 de maig els alumnes de l’assignatura de Cultura Audiovisual de 1r de Batxillerat B, van assistir a l’Almeria Teatre per conèixer de primera mà el funcionament de la part tècnica de llums i so d’un teatre. L’activitat va ser portada a terme pel Víctor Àlvaro, director de l’Almeria Teatre, que ens va explicar tot el funcionament de la part lumínica d’un teatre: focus, filtres, taula de llums, cables, etc. La part de so va ser explicada pel tècnic encarregat de la sala: microfonia, efectes, taula de so, altaveus, etc. A més, també van explicar-nos quines utilitats tenen cadascuna d’aquestes parts en una representació i quin efecte provoquen al públic. Els alumnes van poder-los preguntar tots els dubtes que tenien en relació a la part tècnica de la sala i dels espectacles en general.