Ocaña, Reina de las Ramblas

L’alumnat del Batxillerat Escènic va anar el divendres dia 12 al Lluïsos d’Horta per gaudir del privilegi d’un passi privat de l’aclamada obra ‘Ocaña, Reina de las Ramblas‘. Aquesta obra dirigida per Marc Rosich i Marc Sambola (guitarrista de l’obra) i interpretada per Joan Vàzquez, ha estat molt aclamada i ha suposat tota una oportunitat pel nostre alumnat.

L’obra parla d’Ocaña, artista inclasificable que es va donar a conèxier com a performer molt abans que ningú sabés què era una performance. Era pintor naif, activista pioner dels drets LGTBI, precursor d’una manera de viure i entendre el mon. L’obra parla de la vida d’Ocaña a ritme de coples. Si teniu ocasió, la podeu anar a veure a l’Escenari Joan Brossa fins el proper 7 de març.

Potser pots posar aquest hipervínculo: https://escenaribrossa.cat/espectacle/ocana-reina-ramblas-2021/?wcs_timestamp=1613592000