La Marató de TV3, malalties minoritàries

Dimarts de la setmana passada l’alumnat de 1r de Batxillerat va rebre informació de la mà de l’Enric Fericgla sobre les malalties minoritàries. La Marató de TV3 d’enguany està dedicada a aquest tema . Cada any, des del seminari de Biologia i Geologia, s’aprofita aquesta ocasió perquè l’alumnat ampliï coneixements. La Marató de TV3 d’enguany hi està dedicada i cada any el nostre institut aprofita l’ocasió, mitjançant el seminari de Biologia i Geologia, per a que l’alumnat amplii coneixements.

L’Enric Fericgla és metge i ha estat molts anys vinculat a la Seguretat Social, actualment realitza una important tasca divulgadora i col·labora regularment amb la Marató de TV3.

Les malalties minoritàries són molt poc freqüents i afecten un màxim de 5 persones per cada 10.000 habitants. Inclouen un conjunt de malalties molt diferents entre si, però tenen en comú que acostumen a ser greus, cròniques, progressives i discapacitants.