Exposició sobre Tirant lo Blanc

Les noies i els nois de 1r de Batxillerat estan llegint la novel·la Tirant lo Blanc. Per acompanyar i ampliar aquesta lectura, hem demanat al Centre Ton i Guida, de Roquetes, l’exposició mòbil Els viatges d’en Tirant lo Blanc. Aquesta, consta de 8 plafons on es van resumint els llocs per on va passar el caballer i les seves característiques i personalitat. Un bon complement perquè els alumnes puguin aprofundir en l’obra de Joanot Martorell. Aquí teniu algunes fotos d’alumnes prenent apunts de l’exposició.