Dinàmica sobre la pena de mort

Els alumnes de primer de Batxillerat han treballat diferents aspectes al voltant de la pena de mort i els drets humans desenvolupats al món després de la il·lustració.

L’activitat ha comptat, per a la cloenda, amb la presència de Suezann Bosler, activista nordamericana  de prestigi mundial en la lluita per l’abolició de la pena capital, que ha conduït un intens debat amb l’alumnat de 1r.

Suezann Bosler és a Barcelona convidada per l’ajuntament de Barcelona i la Comunitat de Sant Egidi en el marc dels actes per reclamar una moratòria en l’aplicació de la pena de mort a tot el món.