Premis als Treballs de Recerca d’alumnes de batxillerat de la comarca

La 18a edició dels Premis als Treballs de Recerca del Curs 2017-2018, celebrada aquest dimecres 11 d’abril al Museu de la Ciència i la Tècnica de Catalunya (mNACTec), va comptar amb 4 alumnes de l’IES Viladecavalls.

Entre els 22 treballs presentats en aquesta edició es troben 3 de l’IES Viladecavalls. “Construcció i configuració d’un vant quadricòpter” del Logan Gámiz  i l’Alba Pascual , en la modalitat de Tecnologia, “Refugiats, benvinguts o no?” de la Laura Soria, en la modalitat de Ciències Socials, i “Protegint la privadesa” de la Júlia Lloveras, en la modalitat de Ciències de la natura, aquests dos últims treballs van ser premiats conjuntament amb 6 altres treballs d’altres instituts de la comarca.

Moltes felicitats als quatre!!!!

Ressò al web de l’Ajuntament de Viladecavalls