El nostre Batxillerat escènic premiat !!

La Fundació Coca-Cola porta quinze anys fomentant els Premis de teatre escolar i no escolar per a joves sota el nom de Premis Buero de Teatre Jove, i aquí a Catalunya Premis Ovidi Montllor. Amb aquests premis, la Fundació referma el seu compromís per formar i donar suport al desenvolupament dels joves en la seva faceta artística i creativa a través de les arts escèniques.

En aquesta edició s’ha arribat al rècord de participants: 379 grups de teatre jove, 80 més que l’any passat. Des del 2003, han participat 75.000 joves en 3.800 muntatges teatrals. Grups de teatre escolars i associacions i tallers de teatre opten a uns premis que compten amb un campus en què se’ls dóna formació. Els premis reconeixen als millors muntatges en una primera fase per comunitats autònomes; aquest any a Catalunya han estat guardonats sis grups no escolars i 6 escolars.

L’INSTITUT DE VILADECAVALLS ha rebut dues mencions: una per al bon muntatge musical en l’obra Els Miserables i l’altra menció especial de jurat per la bona adaptació d’un text no dramàtic de l’obra MAUS d’ Art Splegelman. L’alumnat de 1r i 2n curs de batxillerat escènic va veure reconegut el seu esforç en les dues obres dirigides pel José Antonio Aguado amb la col·laboració de la Sandra Coronel del departament de música. S’han representat al Teatre Principal de Terrassa al llarg d’aquest curs escolar, gràcies al suport de l’Ajuntament de Terrassa i de l’Ajuntament de Viladecavalls.