Dijous 23 de gener el centre romandrà tancat

?? ATENCIÓ ? ?

ATENCIÓ FAMÍLIES. IMPORTANT
RECTIFICACIÓ DE LA INFORMACIÓ PUBLICADA ANTERIORMENT SOBRE LA REOBERTURA DE L’INSTITUT DEMÀ

Reproduïm a continuació la informació rebuda fa pocs minuts de l’Ajuntament de Vidreres.

L’autonomia municipal ens permet mantenir les dues llars d’infants de Vidreres obertes demà dijous 23 de gener de 2020. No obstant, ens acaben d’informar des del Consell Comarcal de la Selva que no ens ofereixen servei de transport escolar.
Davant d’això i que la Generalitat aconsella tancar tots els centres educatius, prenem la decisió de tancar les escoles Sant Iscle i Salvador Espriu i l’Institut de Vidreres el dia de demà, dijous 23 de gener.

En cas que aquest vespre hi hagi situacions que dificultin l’obertura de les dues llars, s’informarà abans de 7h del matí de demà dijous, 23 de gener del 2020 pels canals habituals de l’ajuntament.

Per qualsevol incidència o informació podeu utilitzar els següents telèfons:
POLICIA LOCAL:
670067740
AJUNTAMENT:
972850025
EMERGÈNCIES GENERALITAT:
112

Un cop rebuda aquesta nova instrucció, demà dijous l’Institut Vidreres romandrà tancat. Almenys un membre de l’equip directiu hi serà al centre durant tot el matí per atendre les famílies que així ho demanin.
Demà comunicarem mitjançant els canals habituals (pàgina web, twitter, instagram i facebook) si el centre obrirà o no divendres.
Moltes gràcies i disculpeu les informacions contradictòries que s’han succeït al llarg del vespre.

Salutacions,

Andreu Encinas