Imatge Irene Martínez Pérez
Taller de reaccions químiques i itinerari urbà a Girona
per Irene Martínez Pérez - dijous, 6 desembre 2018, 17:13

El divendres 30 de novembre els alumnes de l'optativa de Física i Química han participat en  el Taller de Reaccions Químiques i també en l'Itinerari urbà de la pedra de Girona .En aquest darrer han fet un registre de l'itinerari amb Google Earth, tot marcant els waypoints i aplicant el que havien après a classe sobre el moviment.

Més fotografies de la sortida.

Recapte d'aliments 2018
per Irene Martínez Pérez - dimarts, 4 desembre 2018, 09:55

El passat dimecres 28 de novembre el nostre centre va participar en l'activitat solidària del Gran Recapte d'aliments. Alumnes, professors i famílies a través de l'AMPA van fer les seves donacions, que es van recollir aquest dia per enviar-les al Banc d'Aliments. En total, 944 Kg d'aliments recollits.

Un any més, la nostra comunitat educativa ha fet la seva petita contribució a aquesta campanya solidària, que té com a objectiu que les persones més necessitades del nostre entorn rebin ajuda alimentària.

Recapte 2018

Premi Escola Verda
per Irene Martínez Pérez - dilluns, 3 desembre 2018, 09:19

Dissabte vam recollint el premi de la Generalitat de Catalunya d'Escoles Verdes al treball en xarxa per la ruta Transselva, juntament amb els companys dels instituts d'Arbúcies, Hostalric, Santa Coloma, Sils i Lloret. Ens ha fet l'entrega del premi el conseller d'ensenyament Josep Bargalló i el de territori Damià Calvet. Tot un orgull!

Premi Escoles Verdes