Imagen de Administrador/a Institut
Nota informativa sobre la jornada de vaga del dia 21 de febrer
de Administrador/a Institut - miércoles, 20 de febrero de 2019, 12:31

Benvolguts/des pares i mares,

Davant la convocatòria de vaga general d’aquest dijous 21 de febrer, us volem comunicar que, en l’exercici dels drets com a treballadors i treballadores, una part significativa del claustre de professors del nostre institut secundarà la vaga. En conseqüència, tot i...

Ver el resto del tema
(132 palabras)
Imagen de Administrador/a Institut
Sortida de batxillerat a Barcelona
de Administrador/a Institut - viernes, 8 de febrero de 2019, 11:24

Dimecres dia 6 de febrer, el Departament de llengües i el de socials va organitzar una sortida a Barcelona per als grups d'alumnes de batxillerat. Al matí vam anar al Teatre nacional a veure l'obra de Bertold Brecht, La bona persona de Sezuan. A la tarda els grups de 1r de batxillerat van anar a visitar la Sagrada Família i els grups de 2n a veure el Refugi 307 de la Guerra Civil (més aviat incivil).

Foto de grup

Més fotografies de la jornada.

Imagen de Irene Martínez Pérez
Campionat de Robòtica
de Irene Martínez Pérez - jueves, 7 de febrero de 2019, 13:39

L'equip VIDBOTS va quedar segon de punts, empatat amb el tercer equip, al Campionat de Robòtica de la UdG que es va fer dissabte. Ha estat una gran experiència per als alumnes i estan molt contents de la seva participació.

A l'enllaç podeu veure més imatges de la jornada i l'àudio de l'entrevista a Ràdio Girona Cadena Ser: més imatges i àudio

Enhorabona per la feina feta!!

Vidbots