Imatge Administrador/a Institut
Nota informativa sobre la jornada de vaga del dia 21 de febrer
per Administrador/a Institut - dimecres, 20 febrer 2019, 12:31

Benvolguts/des pares i mares,

Davant la convocatòria de vaga general d’aquest dijous 21 de febrer, us volem comunicar que, en l’exercici dels drets com a treballadors i treballadores, una part significativa del claustre de professors del nostre institut secundarà la vaga. En conseqüència, tot i...

Mostra la resta d'aquest tema
(132 paraules)

Imatge Administrador/a Institut
Sortida de batxillerat a Barcelona
per Administrador/a Institut - divendres, 8 febrer 2019, 11:24

Dimecres dia 6 de febrer, el Departament de llengües i el de socials va organitzar una sortida a Barcelona per als grups d'alumnes de batxillerat. Al matí vam anar al Teatre nacional a veure l'obra de Bertold Brecht, La bona persona de Sezuan. A la tarda els grups de 1r de batxillerat van anar a visitar la Sagrada Família i els grups de 2n a veure el Refugi 307 de la Guerra Civil (més aviat incivil).

Foto de grup

Més fotografies de la jornada.

Imatge Irene Martínez Pérez
Campionat de Robòtica
per Irene Martínez Pérez - dijous, 7 febrer 2019, 13:39

L'equip VIDBOTS va quedar segon de punts, empatat amb el tercer equip, al Campionat de Robòtica de la UdG que es va fer dissabte. Ha estat una gran experiència per als alumnes i estan molt contents de la seva participació.

A l'enllaç podeu veure més imatges de la jornada i l'àudio de l'entrevista a Ràdio Girona Cadena Ser: més imatges i àudio

Enhorabona per la feina feta!!

Vidbots